piątek, 9 stycznia 2015

Początek.

Cześć , 
Czasami zastanawiam się czy jest dużo dziewczyn w podobnej do mnie sytuacji. Pewnie nie. Każda z nas przeżywa coś co niby jest podobne a jednak inne. Ale przeżywamy to samo. Te zagubienie, samotność, nie pewność.. 
Zadajemy sobie te same pytania : 
Dlaczego ja tak mam? 
Dlaczego Baśka i Kaśka mają super w życiu a ja nie? 
Dlaczego kiedy mam szczere chęci i silne pragnienie zdobycia czegoś to to nie wychodzi? Dlaczego rodzina jest taka? 
Dlaczego  ten chłopak jest taki? 
Dlaczego znowu się poddałam? 
Dlaczego byłam naiwna? 
Dlaczego nie umiem ułożyć sobie w życiu?  
DLACZEGO ?!  
Dlaczego teraz zamiast siedzieć w rodzinnym gronie lub na romantycznej randce siedzimy przed komputerem obrzeżając się i snując plany co by było gdyby... I zrzucając winę na wszystko w okol no bo przecież to nie przez nas wszystko jest takie tylko przez los? 
My zawsze chciałyśmy cudownego życia. 
To dlaczego jest inaczej? 

1 komentarz:

  1. Cześć . dzięki za komentarz :) a poza tym też należe do dziewczyn które są zagubione i nie kochane. Ją jak widać próbuje uciekać do pasji czyli pisania bo to bardzo lubila!m i chce kiedyś wydać książkę. Może to będzie mój największy sukces a może nie . ,(Zuzkabmusi być i już) ją zawsze! Marzylam i marzę nadal. To dużo od nas zależy co my chcemy zrobić w życiu i kim chcemy być

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie się moim blogiem ❤
Zostaw link do swojego a z ciekawością go zobaczę! 🙋